petak, 9. prosinca 2011.

DEVETNICA SVETOM OCU BENEDIKTU

(Koja se moli kroz devet dana a koristi se posebno u slučajevima teške ovisnosti o porocima)

Online Shop

- O divni Sv. oče Benedikte, uzvišeni uzore svetosti svih kreposti, čista posudo Božje milosti, svrni svoj pogled na mene koji ponizno klečim pred Tvojim nogama i usrdno molim Tvoje ljubljeno i čisto srce puno ljubavi, moli za mene pred Prijestojem Božjim.
- Tebi se obraćam sv. Oče u ovoj nevolji zarobljenosti u koju upadoh svojom ne poslušnošću dopustih da me toliki neprijatelji moje duše okruže. Sotona me teško pritišće, zle i poganske misli tako naviru da se sam ne mogu oduprijeti i zato ti vapim i molim:
PRITECI MI U POMOĆ O SVETI OČE BENEDIKTE! TI KOJI SKIDAŠ SOTONSKE SILE KOJE STREPE PRED TOBOM, BRANI ME OD NASRTAJA SOTONE, I SVOJIM BLAGOSLOVOM DAJ VJERU, RADOST, I OSLOBOÐENJE MOJOJ DUŠI. (3X)

- Molim te da me snagom svoga svetoga blagoslova blagosloviš, pomogneš da te slijedim u svim tvojim krepostima. Neka tvoj blagoslov bude uvijek sa mnom da se mogu oduprijeti svakom grijehu, svim napastima i svega se odreći, onoga što šteti mome tijelu i mojoj duši. Otkloni, moćni sveče, sve ono što mi prijeći da budem potpuno Kristov-a. Izmoli mi potpunu pobjedu nad naprijateljem moje duše i tijela i uzmi me u svoju trajnu zaštitu.
PRITECI MI U POMOĆ O SVETI OČE BENEDIKTE! TI KOJI SKIDAŠ SOTONSKE SILE KOJE STREPE PRED TOBOM, BRANI ME OD NASRTAJA SOTONE, I SVOJIM BLAGOSLOVOM DAJ VJERU, RADOST, I OSLOBOÐENJE MOJOJ DUŠI. (X3)
- Sveti Oče Benedikte, pobjedniče đavla izmoli mi od Boga milost u ovoj devetnici i zaštitu koja mi je potrebna u kušnjama, bijedama i ovim patnjama mog života.
- Ti nisi nikada uskratio utjehu, zaštitu i pomoć onome koji je Tebe za pomoć zazvao i tvoj zagovor tražio. Velika je tvoja ljubav za one koji pate, koji su nesretni i ožalošteni. U svojoj velikoj ljubavi prema njima i samilosti si činio čudesa i sve što je bilo mrtvo dobivalo je život.
- Pogledaj ovu bijedu (iznesi je, ili reci ime za koje moliš) u kojoj je ovisnosti u grijehu (navedi ovisnost)
- Učini čudo Sv. Oče Benedikte! Kao što si nekada činio! Ti to možeš ako hoćeš!
- Imaj samilosti za ovu moju nevolju i potrebu!
- Trebam Te, Sveti Oče Benedikte, priteci mi u pomoć!
- Proslavi Isusa, a ja ću svjedočiti njegovu ljubav, tvoj moćni zagovor i širiti ovu pobožnost!
- O veliki sveče zaštitniče moje duše, danas Te izabirem pred cijelim nebom svetih, pred svim anđelima i arkanđelima za svoga zaštitnika i zagovornika. Čuvaj me, štiti me, brani me, povedi me, pomozi mi da živim kao vjerno dijete Božje, poslušno njegovoj svetoj volji da postignem vječnu nebesku radost i sreću. Amen.
Sada se moli Krunica i Litanije SVETOM KRIŽU

KRUNICA SVETOM KRIŽU ISUSA KRISTA
Moli se na Gospinu krunicu 

Na prva tri zrnca: 
1. Koji neka nam po znaku Svetog Križa umnoži vjeru!
2. Koji neka nam po znaku Svetog Križa učvrsti ufanje!
3. Koji neka nam po znaku Svetog Križa usavrši ljubav!

Desetice krunice: 
1. Koji je svojim Svetim Križem svijet otkupio!
2. Koji sa svog Svetog Križa izljeva svoju dobrotu na nas!
3. Čiji Sveti Križ nek nas oslobodi od svih zala, nesreća i odstrani od nas svako zlo!
4. Čiji Sveti Križ nek nam bude štit, snaga, obrana, sva naša nada i pobjeda!
5. Čiji Sveti Križ ljubimo, klanjamo se, slavimo i koji nas vodi do istinske sreće!

Na veliko zrno moli se: 
O moj Isuse, oprosti nam naše grijehe, očuvaj nas od paklenoga ognja i snagom svoga Svetog Križa, umiri naše neprijatelje, otjeraj zle duhove, zaštiti od nesreća i budi naša ljubav, pobjeda i slava u sve vjeke vjekova. Amen.


LITANIJE SVETOM KRIŽU ISUSOVOM
(Iz pavlinskog Svetišta Rana Isusovih Wieruzow - Poljska)

Gospodine, smiluj se!
Kriste, smiluj se!
Gospodine, smiluj se!
Kriste, čuj nas!
Kriste, usliši nas!

Oče nebeski, Bože, smiluj nam se! 
Sine, otkupitelju svijeta, Bože, smiluj nam se! 
Duše Sveti, Bože, smiluj nam se! 
Sveto Trojstvo, jedan Bože, smiluj nam se! 

O Križu Sveti, drvo života, spasi nas!
Drvo poznanja dobra,
Uresu čovječanstva,
Ukrasu svog kršćanstva,
Posredniče našeg Otkupitelja,
Izvore svakog blagoslova,
Utjeho svih iznemoglih,
Izgonitelju zlih duhova,
Katedralo strpljenja,
Obrano djece Božje,
Ključ Kraljevstva nebeskog,
Pribježište u svim nevoljama i napastima,
Nado grešnika,
Svjetlo pravednih,
Odmore onima koji traže savršenstvo,
Utjeho trpeće Crkve,
Slavo pobjedničke Crkve,
Znaku spasenja navješten od Patrijarha i Proroka,
Radosti apostola,
Kruno mučenika,
Veselje ispovjedalaca,
Štite djevica,
Založe vječne sreće
Sveti Križu, poškropljen Krvlju Isusovom,
Sveti Križu, koji nam beskrajni mir osiguravaš,
Sveti Križu, na kojem je smrt pobjeđena,

Isuse Kriste, Raspeta ljubavi, smiluj nam se
Isuse Kriste, koji si trpio sramotu križa,
Isuse Kriste, koji si bio poslušan Ocu do smrti na Križu,
Isuse Kriste, koji si tijelom svojim na Križu za naše grijehe platio
Isuse Kriste, koji si smrt našu na Križu raspeo,
Isuse Kriste, koji si po svom Križu sotonu porazio,
Isuse Kriste, koji si nas po Križu ka slobodi djece Božje priveo,
Isuse Kriste, koji sa znakom Križa dolaziš suditi žive i mrtve,

Budi nam milostiv Oprosti nam Isuse!
Budi nam milosrdan Usliši nas Isuse!

Od svakog i najmanjeg grijeha, oslobodi nas Isuse!
Od zamki vječnog nam neprijatelja,
Od vječnog prokletstva,
Od straha od smrti,
Po Tvome svetom Križu,
Po svojim pet Svetih Rana,
Po krvi prolivenoj Svojoj,
Po smrti Svojoj,

Mi, grešnici, Tebe molimo, usliši nas Isuse!
Da uvijek budemo pravi ljubitelji Tvoga Križa,
Da u ničemu svoju slavu ne tražimo, osim u Svetom Križu Tvome,
Da nas snagom Tvoga Križa od svih  nesreća udostojiš izbaviti,

Jaganjče Božji, koji oduzimaš grijehe svijeta, Oprosti nam Isuse
Jaganjče Božji, koji oduzimaš grijehe svijeta, Usliši nas Isuse!
Jaganjče Božji, koji oduzimaš grijehe svijeta, Smiluj nam se Isuse!

Klanjamo Ti se, Kriste, i blagoslivljamo Te,
jer si po svome Svetom Križu, otkupio svijet!

Pomolimo se: Svemogući Bože, Tvoj Sin, poslušan Tvojoj volji, umro je na križu, da bi svi ljudi mogli zadobiti spasenje, učini da na zemlji upoznamo otajstvo Otkupjenja i njegove plodove doživimo u Nebu. Po Kristu Gospodinu našem. Amen.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.